ErpBox to program, który jest nieustannie rozwijany i wzbogacany w nowe, przydatne funkcje. Ostatni okres prac sprawił, że w rękach użytkowników systemu ErpBox znalazł się kolejny moduł, jakim są akcje automatyczne, pozwalające zoptymalizować obsługę sklepu internetowego w jeszcze większym stopniu.
W jaki sposób działają akcje automatyczne w ErpBox?
Nowy moduł zadań automatycznych pozwala na dużą oszczędność czasu, dzięki której zarządzanie sklepem nie będzie wymagało tak wiele uwagi ze strony pracowników. ErpBox skutecznie automatyzuje wiele rutynowych czynności w obsłudze sprzedaży, a akcje automatyczne pozwolą jeszcze lepiej przystosować tę funkcjonalność do indywidualnych potrzeb użytkownika.
Zadania automatyczne w ErpBox ustala się osobiście, a każda z nich znacznie przyspiesza wykonywanie zamówień. Jest to rozwiązanie dostosowane do konkretnych wymagań sklepu internetowego, skutecznie redukujące długie, skomplikowane procesy do 1 kliknięcia. Warto więc bliżej przyjrzeć się działaniu tego modułu, aby zrozumieć jego przydatność.
Moduł akcje automatyczne obejmuje:
- dowolną ilość warunków
- dowolną ilość czynności,
- możliwość określenia warunków,
- zdarzenia, które uruchamiają akcje.
Zadania automatyczne w ErpBox opierają się na powodowaniu wykonania określonej akcji po ustawieniu szeregu warunków. Konkretne sytuacje, dla których można ustawić akcje automatyczne, to zdarzenia – zalicza się do nich:
- utworzenie/pobranie zamówienia,
- zmianę statusu zamówienia,
- zmianę statusu płatności.
Warto wspomnieć także o możliwości określenia, kiedy wybrane zadanie automatyczne może być wykonane dla danego zamówienia, czyli ich warunki. Do warunków dostępnych w ramach tego modułu można zaliczyć:
- kraj zamówienia,
- klient firmowy/indywidualny,
- sposób zapłaty,
- status zamówienia,
- status płatności,
- źródło lub kanał sprzedaży.
ErpBox może następne wykonać konkretne akcje automatyczne, do których wlicza się:
- wysłanie wiadomości e-mail do klienta,
- wystawienie dokumentu sprzedaży,
- dodanie tagu do zamówienia,
- ustawienie statusu zamówienia.
Co można zyskać, stosując moduł zadań automatycznych?
Jest wiele korzyści, które zapewniają akcje automatyczne ErpBox. Wliczyć należy do nich między innymi odczuwalne przyspieszenie obsługi zamówień w sklepie, które przekłada się także na oszczędność czasu. Moduł ten pomoże w pracy całemu zespołowi, między innymi poprzez generowanie faktur, wysyłkę wiadomości e-mail, czy zmianę statusów zamówień i dodawanie do nich odpowiednich tagów. Warto podkreślić, że zadania automatyczne są dynamiczne rozwijane, poszerzając swój zakres możliwości.